Τεχνική Υποστήριξη


Απομακρυσμένη ή επιτόπου υποστήριξη 7 ημέρες την εβδομάδα, 24 ώρες την ημέρα.

Η ομάδα υποστήριξης πελατών της Siveco: παρέχουμε υπηρεσίες υψηλής ποιότητας.
Η εξυπηρέτηση πελατών αποτελείται από εξαιρετικά καταρτισμένους μηχανικούς που εκπαιδεύονται τακτικά στις νέες λειτουργίες των προϊόντων μας, καθώς και στις τεχνολογικές αλλαγές. Προκειμένου να διασφαλιστεί η βέλτιστη ποιότητα των υπηρεσιών, είναι σε συνεχή επαφή με την Ομάδα των Προϊόντων, την Ομάδα Έρευνας και Ανάπτυξης, την Ομάδα Testing, Συμβούλους και Τεχνικούς Αρχιτέκτονες.

Η χρήση της ιστοσελίδας του Τεχνικού Κέντρου σας επιτρέπει να:

  • Πληροφορήστε σχετικά με τις τεχνικές προδιαγραφές για κάθε σειρά προϊόντων.
  • Πληροφορήστε σχετικά με τις συνήθεις διαδικασίες τεχνικής υποστήριξης.
  • Πληροφορήστε σχετικά με τις βασικές προδιαγραφές των προϊόντων μας.
  • Λαμβάνετε ενημερώσεις και διορθωτικά λογισμικά ενημέρωσης.
  • Λαμβάνετε τεκμηρίωση των προϊόντων μας.

ΔΙΑΓΝΩΣΤΙΚΑ ΕΡΓΑΛΕΙΑ

  • Το εργαλείο τεχνικής υποστήριξης TeamViewer που χρησιμοποιούμε αλλάζει τον τρόπο με τον οποίο το τμήμα υποστήριξης έρχεται σε επαφή με τους πελάτες. Αυτή η υπηρεσία καθιστά δυνατή την πραγματοποίηση μιας διαδραστικής συνεδρίας από απόσταση καθώς και την περιγραφή, διάγνωση και επίλυση τεχνικών προβλημάτων, γρήγορα και άμεσα.
  • Αυτή η μέθοδος διαδραστικής επικοινωνίας καθιστά επίσης δυνατή για ένα τεχνικό υποστήριξης, την παρουσίαση ή επεξήγηση μιας λειτουργίας άμεσα στην οθόνη.
  • Με αυτό το εργαλείο είναι επίσης δυνατή η συλλογή πληροφοριών σε έναν απομακρυσμένο υπολογιστή (π.χ. Λειτουργικό Σύστημα, Service pack, Διαμόρφωση IP, μνήμη, εφαρμογές αποθηκευμένες στη μνήμη κτλ.) έτσι ώστε να συλλεχθούν όλα τα απαραίτητα στοιχεία που χρειάζονται για την πραγματοποίηση μιας διαγνωστικής αξιολόγησης.

ΕΡΓΑΣΙΕΣ ΣΤΙΣ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ ΤΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ ΣΑΣ (ON SITE)

  • Ο υπεύθυνος του έργου σας θα έρθει στις εγκαταστάσεις της εταιρείας σας για να επιλύσει τα προβλήματά σας μόνος του, ή μπορεί να συνοδεύεται από έναν ειδικό του Τεχνικού τμήματος.
  • Οι εργασίες στις εγκαταστάσεις μπορεί να χρησιμεύσουν επίσης ως μια ευκαιρία εκπαίδευσης ή ταχείας συνοδείας για να σας βοηθήσουν να βελτιστοποιήσετε την χρήση του Coswin.

ΣΥΜΒΑΣΕΙΣ ΣΥΝΤΗΡΗΣΗΣ

  • Standard Σύμβαση Συντήρησης: Επωφελείστε από απεριόριστη τεχνική υποστήριξη και ασφαλή πρόσβαση στον τεχνικό ιστότοπό μας.
  • Gold Σύμβαση Συντήρησης: Επιπροσθέτως των παραπάνω, εγγυόμαστε εξατομικευμένη παρακολούθηση με την αποκλειστική ανάθεση ενός Τεχνικού Διαχειριστή στον λογαριασμό σας. Αυτό εξασφαλίζει την ολοκλήρωση των εργασιών σας μέσα στην συμφωνημένη περίοδο.

ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΗ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ ΠΕΛΑΤΩΝ

Η υπηρεσία τηλεφωνικής υποστήριξης πελατών της Siveco είναι διαθέσιμη από Δευτέρα έως Παρασκευή, 9 π.μ. με 6 μ.μ.
Οι διάφορες διεθνείς ομάδες μας διαχειρίζονται την τεχνική υποστήριξη 24 ώρες το 24ωρο:

  • Η Ελλάδα, Κύπρος και οι χώρες της Βαλκανικής και Μέσης Ανατολής εξυπηρετούνται από την Siveco Hellas.
  • Οι υπόλοιπες χώρες της Ευρώπης και της Αφρικής εξυπηρετούνται από την υπηρεσία τηλεφωνικής υποστήριξης πελατών της Siveco France.
  • Οι περιοχές της Ασίας και του Ειρηνικού εξυπηρετούνται από την υπηρεσία τηλεφωνικής υποστήριξης πελατών της Siveco China.
  • Οι χώρες της Βόρειας, Κεντρικής και Νότιας Αμερικής εξυπηρετούνται από την υπηρεσία τηλεφωνικής υποστήριξης πελατών της Siveco Brazil.